Det er varmt, og det merkes på hele kroppen; vi er trøtte (sover mye og er konstant trøtte), tørste og til tider er føttene og hendene mine opphovnet (prøver å slappe og sitter med beina høyt). Varmen tar også til tider på humøret.

I går orka vi rett og slett ikke å være ute, og vi var på et «mini»- senter, handlet litt og bestilte pizza fra «Bonita» som vi tok med hjem.

I dag har vi vært ute kanskje en time, og mens vi venter på at sola skal gå ned og kvelden skal komme slapper vi av i leiligheten. Til kvelden skal jeg ut å spise med ei venninne (Consuela) i byen. Vi har vår faste plass som vi går og jeg gleder meg.

Forresten, kanskje ikke så fint av meg å klage på varmen. Etter hva jeg har forstått er det ganske så surt vær hjemme på Vestlandet.

 Helt ok pizza fra «Bonita»

Godt med vannmelon i varmen

Svigermor gir de opphovnede beina mine massasje