Det har vært litt kjøligere i natt (alikevel varmt nok til at vi har hatt vifta på) og det har vært ganske så behagelig temperatur i dag. I løpet av dagen kom regnet, og vi fant ut at det var flott vær å gå på shopping i.

Bildet ble tatt fra vinduet (- litt vanskelig å få bilde av regnet pga store trær utenfor)

Vi tok taxi til sentrum og til det gammelt «kjøpesenter»/ett slags marked. Her finner du masse små halv-shabby butikker med alt mulig i. Flere ting er billigere enn hjemme, men det er også mye som har samme pris.

Her er noe av det vi fant i dag:

Litt til babyjenta vår

(Ca.10kr paret for sokker og 25-30kr for strømpebukser)

 

Turkis veske og hårbånd til meg

 

Jeg fant meg også ett par grå sandaler

Det er meldt regn i morgen også, så vi har tenkt oss på shopping til Bucuresti (hovedstaden) i morgen. Der skal vi på et ganske stort kjøpesenter (Plaza Romania). Her drar vi hvert år, og ett av de senterene jeg liker best. Her har de flere kjente og ukjente butikker. *Gleder meg ihjel*