I dag reiser vi hjem til Norge igjen. Samme hvor herlig det er å være på ferie, å komme seg litt bort og oppleve noe nytt, er det ingenting som kan måle seg med å komme hjem igjen etter å ha vært borte en stund.

Jeg elsker å reise, men samtidig er jeg nok veldig hjemmekjær. Ettersom vi ha vært mye på farten i sommer (først 10 dager i Kina og nå nesten 3 uker i Romania), gleder jeg meg ekstra mye å komme hjem denne gangen.

Ting jeg savner er bla å spise god norsk mat igjen (selv om maten her også er god), sove i vår egen seng, ha alle klær/ting tilgjengelig og ikke ha alt i en koffert. Jeg savner foreldrene mine, de herlige tante-barna mine og bare det å være hjemme i eget hus.  

Home, sweet home

 

 

Tante og Onkel sammen med verdens herligste nieser og nevø

 

Snille pappa og mamma som skal hente oss i Stavanger i morgen