Jeg har allerede begynt å tenke på jul. (Litt tidlig?!?)

Jeg planlegger julegaver, julekaker, pynting og gleder meg virkelig til jula kommer. I år blir vi jo et medlem ekstra i den lille familien vår(bare det er utrolig spennende), og vi får besøk av svigermor og et vennepar fra Romania. De skal være her både jul og nyttår.

Kanskje litt tidlig å begynne allerede nå med julegaver (faktisk ferdig med en gave allerede), men ettersom at magen vokser og termin er ikke så lenge før jul, tror jeg at flere av julegavene under treet i år blir hjemmelaget (strikket,heklet og kanskje sydd) eller kjøpt på internett. Alt gjort hjemmefra – hvor mye trasking det blir på kjøpesentrene vet jeg ikke og tørr ikke å satse på det. Dessuten synes jeg det er gøy å lage noen gaver også – det blir jo litt mer personlig. 

Jeg har funnet flere fine strikkeoppskrifter (bla fra Garnstudio) som jeg vurderer, i tillegg til flere sider/butikker på her på nettet med masse fine gaveideer. Nedenfor er en av mine påbegynte julegaver.