Det finnes så utrolig mange flotte håndarbeidsblogger her på nettet, og jeg har funnet masse inspirasjon og gode ideer til hva jeg kan lage. I går måtte jeg lage meg ei liste over alt jeg har lyst å lage – og lista ble ganske lang! Monsterbukser, luer, halser, sokker, puter, kluter osv…
På en blogg fant jeg denne fantastisk søte muffins-lua, og jeg måtte bare legge alle andre srikkeprosjekter til sides for å strikke denne.

Sjekk gjerne ut bloggen til Cecilia. Hun har masse fint hun har laget, bla denne lua. Den var kjempe enkel å strikke, og det gikk ganske fort. Det går ikke så mye garn, og jeg fikk brukt litt av restegarnet («Silja» fra SparKjøp og noe «Babyull»  fra ?) jeg har liggende. Jeg brukte nok litt for tynt garn og tynne pinner (jeg brukte pinne nr.3), for den ble ikke så stor (i oppskrifta står det at den passer til 1 1/2-2år, men den var litt liten til niesa mi på 1år.)