I går fikk jeg meg endelig til å rydde i garn-kurven min. Masse rester, en del knuter og 5-6 påbegynte/uferdige ting. I løpet av gårsdagen og i dag har endelig fått gjort noen av dem ferdige:

Tovet barnesokker

(Ble ikke så veldig tovet, men…)

Usikker på oppskrift, utrolig lenge siden jeg begynte på dem. Men har ihvertfall brukt Cortina Exclusive-garn.

Heklet dukkekjole m/hatt

Strikkekjole til lille Tomine.

 Denne begynte jeg på då vi var på sykehuset og hadde tenkt å ha den som julekjole til henne. Men jeg så etterhvert at den ble nok altfor stor, så jeg la den til sides. Den er forsatt litt stor, men det er nok ikke lenge til hun kan ha den.

Oppskrifta fant jeg i SandnesGarn sitt hefte; «det første året» Tema 21 0-1år, men dette er en gammel oppskrift for mamma fortalte hun hadde strikket samme kjole til meg da jeg var liten.

Jeg har brukt Mandarin Petit-garn og pinner 2,5 og 3.