Det har vært lite tid til strikking i det siste, og derfor lite blogging. Grunnen  er veslejenta vår på snart 5måneder som er mer våken og aktiv enn tidligere – noe som er veldig gøy. Det er så spennende å se hvordan hun utvikler seg og lærer seg nye ting.

Så det har tatt tid, men endelig er jeg ferdig med Marius-bodyen som jeg fortalte om i forrige innlegg (den mangler faktisk knapper enda…).

Mønster: «det første året» fra SandnesGarn

Garn: «Senjagarn» (80% superwash, 20% nylon)

Størrelse: 9mndr (kan nok brukes opptil 12mndr)

Jeg har forresten også strikket ei lita babylue og sokker også, eller det vil si lua og den ene sokken er ferdig. Garnet jeg brukte var noe restegarn, og jeg var SKRÅsikker på at det skulle være nok, men den gang nei… Så surt å se at når det gjenstår noen få omganger på den siste sokken så er det ikke nok garn.

Mønster: Sandnes Mandarin Petit 9803 Nr.6

Garn: Babyull (usikker på produsent)

Størrelse: nyfødt