Jeg følger med på flere håndarbeidsbloggere og henter mye inspirasjon fra dem. En ting jeg har fått meg meg er at de fleste har navnelapper på det de lager.

Lenge har jeg tenkt at kanskje jeg også skulle hatt meg noen navnelapper, men har hatt et «lite» problem: «Martesblogg» synes jeg absolutt ikke passer på en navnelapp. Navnet er egentlig ganske lite kreativt, men slik ble det nå da jeg fikk meg blogg…

Jeg har fundert frem og tilbake, funnet mange navne-alternativer, men ikke det rette. Så jeg spurte ett par venninner, og det første forslaget som kom fra hun ene var LADYBUG.

Jeg likte navnet med en gang, og sjekket rundt om på diverse blogger om ikke noen andre bruker det navnet. Innbilte meg at jeg har sett det noen plass –  og vil jo ikke bruke samme navn som andre, men jeg fant ingenting.

Så navnelappene ble laget og bestilt litt før påske, og nå er de her. Jeg ble ganske fornøyd:

Jeg har allerede fått festet lapper på noen av tingene jeg har liggende:

Kjøkkenkluter

Baby-Converse