Det har visst blitt lite blogging på meg i det siste. Dagene går litt for fort, og jeg har flere grunner til at bloggingen er blitt nedprioritert.

For det første så klikka pc’en min – til min store fortvilelse!!!! Men jeg er så heldig og har fått låne meg en liten mini pc til jeg får kjøpt en ny pc.

For det andre så har jeg GANSKE mange bestillinger på de «Converse»-skoene jeg hekler. Jeg la ut noen for salg her på bloggen og på finn.no. Etter to dager måtte jeg rett og slett stoppe annonsen på finn.no pga så mange bestillinger. Jeg holder ennå på å få unna en del (bare fem par igjen nå på lista…). Det er jo utrolig gøy at det er så stor interesse i de skoene, men  litt usikker på om det blir ny annonse med det første. Etter å ha heklet 10-15 par begynner jeg å bli klar for noen nye prosjekt…

Jeg har tatt bilde av flere av parene jeg har heklet, og skulle legge dem ut her på bloggen, men av en eller grunn får jeg det ikke til på denne pc’en. Litt kjedelig innlegg når det er uten bilde, men jeg har jo vist dem i flere innlegg tidligere. Er det noen som ikke har sett dem kan en finne bilder av dem i kategorien; Baby-«Converse». Det er blitt heklet i litt flere forskjellige farger nå en tidligere; lilla, lysrosa, skarp rosa, lysblå, mørkblå, rød og svart…