I løpet av helgen ble jeg ferdig med alle «Converse»-bestillingene, og på bildet under er noen av dem jeg har laget – flere er allerde blitt sendt avgårde.

Jeg synes det er like gøy å hekle som å strikke, men det er også godt å veksle litt mellom de to. Selv om det har vært utrolig gøy med så mye positiv respons og mange bestillinger på «Converse»-ene, så kjente jeg virkelig lysten på å strikke igjen når jeg holdt på med det siste paret. Jeg hadde ikke noe spesielt i tankene på hva jeg skulle strikke, men på lørdag ble det en tur til garnbutikken og da kom også ideene.

Jeg går vanligvis på samme butikk når jeg skal ha garn, og den er absolutt blitt min favoritt. De er så hyggelige og hjelpsomme der. Men nå skal den legges ned, noe som jeg synes er utrolig trist. Hvor skal jeg gå nå?!?

Det positive da med opphørssalg er jo at en får kjøpt så mye billig, og jeg har allerede begynt å tenke ut hva som skal kjøpes, strikkes/hekles og hamstres. En del gaver skal det nok bli. Som sagt så var jeg på butikken på lørdag, og da begynte jeg litt av «storhandelen». Jeg fikk handlet en bærepose garn til en svært billig penge.

Garnet (som forresten er Duett fra SandnesGarn) er komt på pinnene, men hva jeg strikker forblir hemmelig enda en stund.