Jeg skrev i et tidligere innlegg at det er gøy med nye utfordringer på strikke- og heklefronten, og  i forrige uke fikk jeg en utfordring fra ei venninne som jobber hos Drømmeskogen. 

Hos Drømmeskogen får du tatt flotte og unike bilder av baby, barn, brudepar osv. De er så flinke å ta bilder, og jeg anbefaler virkelig å besøke hjemmesiden deres eller facebooksiden deres.

Jaja, tilbake til utfordringen min… De ønsket seg heklede babytruser som skulle brukes til nyfødte.

Jeg fikk låne en truse av dem som de hadde, og ved å se på den har jeg prøvd meg frem. Trusa var laget i et helt stykke og var absolutt ikke vanskelig å lage i det hele tatt. Det er heller ikke store heklestykket så det gikk ganske så kjapt å lage en også – i løpet av et par timer var den første laget.

Jeg har laget en grå og en rosa: