Jeg har vært så utrolig fornøyd med den første kortbuksen jeg strikket til Tomine, så jeg MÅTTE bare ha en til. Denne gangen strikket jeg i Drops Merino Extra Fine – utrolig deilig og mykt garn. Gleder meg til å ta i bruk denne også. Dessverre ble ikke fargen helt korrekt på bilde i forhold til virekligheten – fargen er mer brun enn bildet viser.

Jeg hadde litt garn igjen fra buksa, så jeg prøvde meg på ei lue som jeg hadde sett på Pickles (søtnos-sett). Den ble litt liten til Tomine – går ikke helt nedover ørene. Men fin ble den synes jeg:

Jeg vet ikke hvor mange baby-«Converse» jeg har heklet, men det begynner å bli en god del. Disse er de siste jeg har laget:

Disse er de største jeg har laget – de mørkeblå er nesten 14cm, og er litt store til Tomine på 9mndr. De lyseblå er litt mindre.