For flere måneder siden (et halvt år faktisk) hadde jeg et innlegg hvor jeg viste en Marius-body som jeg hadde strikket.

Nå som det begynner å bli litt kaldere fant jeg ut at det kanskje var på tide å sette i knapper og ta den i bruk. Det har jeg endelig fått gjort, og fikk prøvd den på Tomine i går. Litt småsurt å oppdage at den passer nesten helt perfekt, bare litt kort på armene. Kan nok bruke den litt, men ikke så lenge som jeg hadde håpt.

Det ble ikke mye strikking i Romania, men jeg fikk ihvertfall ENDELIG begynt på Marius-vest til mannen min.

Ikke mye på arbeid på to uker.

Etter at vi kom hjem har jeg bare heklet «Baby-Converse» – holder på med femte paret nå. 3 par på bestilling, en bursdagsgave og siste paret til Tomine. Har satt meg som mål å bli ferdig med Mariusvesten til jul, så om det går like tregt fremover vil jeg tro den uansett vil bli ferdig til da. Håper jeg ihvertfall…