Ting har en tendens til å bli satt på vent hos meg. Jeg planlegger ting som jeg vil/bør/må  gjøre eller lage, men så blir det enten med tanken, planleggingen eller at jeg begynner på og det blir liggende halvferdig osv.

Andre som har det slik eller er det bare meg?!?

For ganske så lenge siden fikk jeg et sånn pyntebord (kommer ikke på hva det heter , men dere ser det på et av bildene under) av mamma som hun skulle kaste. Tanken har vært hele tiden å male det hvitt (det er brunt i utgangspunktet) – og helt til igår har det bare blitt med tanken.

Jeg fikk også en gammel brun og slitt aviskurv av mormor for noen uker siden. 

I går fikk jeg endelig begynt «oppshinigen» av begge to. Jeg pusset dem, tørket av dem og grunnet dem med heftgrunn. Jeg var så giret, syntes det var så gøy og gledet meg sånn til å se resultatet. Så da jeg leste på boksen ble jeg litt småskuffet. Det måtte jo tørke i 10timer….

«Bordet» ferdig grunnet

Aviskurven ferdig grunnet

Jaja, så nå står de begge i garasjen og «tørker» enda. Jeg skal prøve å ikke la det gå altfor lenge før jeg får fullført «oppshinigen». Planen var å gjøre det i dag, men kanskje det blir i morgen???