image

I dag kom jeg over ett nytt blad i «aviskiosken»…
«uşor de croşetat-multe idei creative pentru tine şi casa ta» (oversatt til norsk; enkelt å heile -mange krative ideer til deg og huset ditt).
I tillegg følgte det med ei heklenål (og jeg som glemte heklenålene hjemme i Norge) og to små garnnøster.

Ikke verst må jeg si til den nette sum på ca.12kr.

Nå gleder jeg meg bare til å sette meg ned, bla igjennom bladet og se om jeg klarer å lese rumenske oppskrifter….*utfordring*

Sånn forresten,gratulerer alle damer med dagen i dag (sier man sånn i Norge????) Her er kvinnedagen «a big deal», og i kveld arrangerer mennene en aften bare for oss damene; de har planlagt alt, vi skal bare møte opp, spise, slappe av og kose oss…
Litt spent,kan en si…
via PicsArt Photo Studio

Edit; ser nå etter at jeg har publisert innlegget at bildet er feil vei…beklager,men vet dessverre ikke hvordan jeg kan snu det via mobilen…