2012 har visst ikke akkurat vært ett veldig produktivt år på håndarbeidsfronten. Første halvdelen av 2012 var vi i Romania (januar-juli), og det ble lite tid til håndarbeid der. Etter at vi kom hjem igjen, var jeg rett og slett ikke vært så lysten på å strikke.

 På bildet nedenfor kan dere se noe av det som er blitt laget:
2012

Når jeg tenker meg om er det flere ting som jeg ikke finner bilde av eller som jeg ikke har fått sjanse å ta bilde av. Bl.a 3 Marius-pannebånd, ett par Marius-sokker, Marius-«genser» til hund (bilde kommer av den), to-tre Staffluer og enda ett par «avklippa» votter.

Jeg regner med at 2013 vil bli ett mye mer produktivt år; jeg har fått lysten til å strikke igjen, Mariusboka lå under juletreet, jeg har fått flere kjekke strikkebøker i posten, og til våren blir Tomine storesøster til ei lita jente som også trenger litt strikketøy🙂

GODT NYTT ÅR TIL DERE ALLE!